Oglasivaci

Targetiranje

Zašto trošiti reklamne prikaze i budžet na internet korisnike koji ne predstavljaju vašu ciljnu publiku?

Targetiranje predstavlja jednu od osnovnih prednosti digitalnog oglašavanja. Precizno targetiranje je od suštinskog značaja naročito kada je ciljna publika mala. Behavioral, demographic, re-targeting i druge opcije targetiranja obezbeđuju da se blizu 100% oglasnog prikazivanja plasira odabranoj ciljnoj publici.

Izaberite između opcija za targetiranje

TARGETIRANJE PO KATEGORIJI

Otkrite svoju publiku na osnovu interesovanja. Httpool grupiše lokalne i globalne sajtove po relevantnim kategorijama, omogućavajući oglašivačima da plasiraju svoje poruke pravoj publici. Prvi rang kategorija uključuju: Automobilizam, Biznis i finansije, Zabavu, Lifestyle, Vesti i informacije, Sport, Tehnologiju i Putovanja. Za specifične potkategorije molimo da se obratite najbližoj Httpool kancelariji.  
Category.png

KONTEKSTUALNO TARGETIRANJE

Povećajte relevantnost vaših oglasa kroz kontekstualno oglašavanje. Potrošači istražuju različite sajtove, forume i društvene mreže kada razmatraju neki proizvod ili uslugu. Httpool može plasirati vaše oglase pored sadržaja ili ključnih reči relevantnih za vaše proizvode ili usluge.
SRB_Kontekstualno targetiranje

GEO TARGETIRANJE

Da li je vaš biznis lokalni ili se vaša ponuda lokalno razlikuje? Korišćenjem geo targetiranja plasiraju se oglasi korisnicima na ciljanim lokacijama.
SRB_Geotargeting

BIHEJVIORALNO TARGETIRANJE

Dođite do ciljanih internet korisnika određenog uzrasta ili pola! Behavioralno targetiranje omogućava prikazivanje oglasa na osnovu korisničke demografije, interesovanja i obrazaca korišćenja interneta, nezavisno od toga gde se nalaze.
SRB_Bihevijoralno oglaaavanje

RE-TARGETING

Ako posetioci vašeg sajta nisu ništa kupili tokom prve posete, pozovite ih opet! Re-targeting je visko efikasan način oglašavanja. On omogućava plasiranje oglasa internet korisnicima koji su već pregledali ponudu sajta, ali nisu izvršili konverziju, što pruža mogućnost oglašivaču da značajno poveća svoje šanse da obezbedi prodaju.
SRB_Re-targeting