Oglasivaci

Uređaji

Ova je doba multiscreen-a i multitasking-a.

Do 2017. biće 3,6 milijardi internet korisnika, dok će polovina internet saobraćaja dolaziti sa mobilnih uređaja. Internet je promenio način kako potrošači komuniciraju, uče, zabavljaju se i donose odluke o kupovini.  Potrošači neprimetno koriste više uređaja, provode vreme na Facebook-u, gledaju TV na mobilnim uređajima, tvituju sa konferencija i kupuju skeniranjem QR kodova sa postera na metro stanicama. Kako se mediji razvijaju na različitim uređajima, a korisnici multitaskuju, strategije oglašavanja moraju da se prilagode novom trendu. Mobilni uređaji su jedan od glavnih pokretača ubrzanog rasta potrošnje digitalnih medija. Smart telefoni i tableti su zgodni, jednostavni za korišćenje i pristupačniji, čime omogućavaju pristup korisnicima bilo gde i bilo kad.
  • Prednosti oglašavanja na više uređaja: primena sličnih kreativa kroz desktop i mobilne uređaje omogućava efikasnost i jači uticaj brendiranja sa većom frekvencijom i konzistencijom reklamne poruke.
  • Targetiranje: pored desktop opcija targetiranja, mobilni uređaji omogućavaju i hyper-local targetiranje, na nivou grada ili ulice, a samim tim omogućavaju i plasiranje oglasa korisnicima koji su u blizini određene lokacije ili prodavnice.
  • Mobilni plasmani: oglasi se isporučuju preko globalnih i lokalnih mobilnih aplikacija, kao i mobilnih sajtova, preko Display, Video, Engagement, Social i SEM kanala.
 
Httpool multiscreen and multitasking